Goodbye Bangkok!

Zo jaja de tijd ging snel! Nu alweer mn laatste dagje in Bangkok. En sjonge jonge wat heb ik een boel beleefd in de afgelopen dagen! Om alles op te gaan noemen zou een beetje veel en waarsschijnlijk ook een beetje saai zijn. Dus zal ik maar even een paar highlights voor jullie eruit pakken. Nou waar waren we gebleven? O ja, toen was het dus zondag, de eerste dag dat ik er op mezelf op uit trok omdat floor een fietstochtje ging maken. Ik dropte dr in Chinatown waar ik vervolgens heerlijk mezelf een paar uur verloren ben in alle kleine, grote maar vooral drukke steegjes daar. Maar wauw wat tof om te zien allemaal! Mijn laatste herinneringen aan Chinatown waren wat minder aangezien we toen door een stortregen noodgewdongen na 10minuten naar huis gingen. Maar vandaag niet, haha! Tjah Chinatown, pfoe wat een drukte, wel super om doorheen te lopen en je ogen lekker uit te laten kijken. Op elke vierkante centimeter gebeurd wel wat. De geuren van eten, het gepraat/geschreeuw van mensen en de kleuren van alles om je heen. Werkelijk waar een oase voor je zintuigen. De volgende dag What Po en het Grand Palace gezien, zeer indrukwekkend maar eigenlijk een beetje too much om echt goed naar te kunnen kijken. Woensdag was helaas de dag dat Floor weer doorging op weg naar Maleisie. Jammer want ik heb het echt top met r gehad! Maar ook zeker leuk om nu echt aan mijn eigen reis te gaan beginnen. Voor het eerst sta ik er echt helemaal alleen voor, een beetje spannend, maar vooral heel erg leuk. So far so good, de afgelopen dagen heel rustig aan gedaan, veel geslapen, lekker rondgewandeld, gewoon genieten van alles om mij heen. Vooral ban het eten! Om nom nom, ik vind het niet erg elke dag rijst of noodels te eten! Of fruit, damn ik was op een fruitmarkt gestuit. Eindeloos veel annanassen, meloenen, mangostenen, ramboetan, mango's etc etc. Werk je toch even een hale annanas naar binnen voor 50cent:p. Ja het is hier echt goed. Maar ik ben toch wel vergeten 1 of misschien wel het hoogtepunt te melden! Zondagavond was ik zoals gebruikelijk heerlijk met Floor bij ons vaste plekje aan het eten. Het restaurantje/stalletje zit in een rustig steegje bij een bazaar waar eigenlijk bijna niemand komt. Maar die avond was dat wel anders, overal zag je mensen en vooral thaise jongeren lopen. Dus wij dachten, eens even verkennen die boel. Na een beetje over de bazaar te hebben gelopen hoorden we steeds haar muziek, dus ook maar even checken. Uiteindelijk bleek er een concert gaande te zijn en voor 100 baht hoef je zo'n unieke ervaring toch zeker niet te laten? Volgens mij was het een concert van de thaise variant van de toppers. Super veel glitter en glamour, super gezellig en vooral super gay. Overal om ons heen stonden allemaal gezellige thaise homo's zich helemaal uit te leven(op de muziek). Ook zijn menig wat ladyboys gespot(die soms toch wel een beetje gevaarlijk dichtbij kwamen). Maar het was echt een avond om niet te vergeten. Nou volgens mij zijn jullie nu wel aardig op de hoogte van hoe het hier is(had ik al gezegd dat het elke dag rond de 30graden en regenloos is?!).

Morgen ga ik op weg naar het noorden van Thailand en Laos. Een duik het onbekende in, waar ik echt heel erg naar uitkijk!

Heel veel groetjes aan jullie allemaal thuis!

Jullie horen snel weer van me, en tot dan zeg ik: Goodbye Bangkok, hello unknown!

Reacties

Reacties

harry wolff

Ik ben jaloers op je man.

Malou

Weer een lekker verhaal, ik geniet mee!

Rabab

Haha zo hee, leuk geschreven!

anne

Sounds good! Je gaat Indonesie ook echt zo geweldig vinden, zekerweten!

misschien tot snel he ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!