Life's good in Bangkok.

Hallo mensjes in Nederland! Hier is ie dan, mijn eerste reisverhaaltje. Zoveel valt er natuurlijk nog niet te vertellen, aangezien ik pas 3dagen hier ben. Ja 3dagen al? Het leek wel gister of jullie me hebben uitgezwaaid op schiphol(wat ik wel heel erg leuk vond). Nadat ik door de duane ging het eigenlijk vrij soepeltjes. Eerste vlucht uurtje vertraging, maar no worries alles ging goed. Na 2 uurtjes vliegen naar wenen volgde een lange zit van een uurtje of 10 naar Bangkok. Ook dit was goed te doen, want het zal jullie misschien wel een beetje verassen(of helemaal niet) maar ik heb gewoon naast Floor gezeten. Ook toen we in Bangkok aangekomen waren ging het nog goed dus ik besloot maar om met Floor mee te gaan, want die had al een slaapplaats geregeld. Na een reisje met de trein, skytrain en een kleine wandeltocht waren we bij de Merlin Lodge. Een leuke hostel/hotel met een hele aardige indische eigenaar, Ken. We waren allebij behoorlijk moe, dus even gedouched, wat te eten gezocht in de buurt en lekker gaan slapen. Vrijdag begon de dag toch redelijk vroeg rond 8uur, maarja de hele dag in bed liggen is ook zonde. We gingen een beetje de stad verkennen en ik had toch nog iets te doen in de buurt van khao san road dus zijn we daar maar heen gegaan( de merlin lodge licht in sukhumvit een eindje van het oude Bangkok), na een tochtje met de skytrain, waar je echt in kan lachen om alle maffe reclames die daar op een tv'je worden afgespeeld, gingen we met de watertaxi naar khao san road. Lekker een beetje rondgelopen ergens iets gegeten, allemaal heel relaxed. We hebben ook nog zo'n fish spa gedaan, echt te vreemd gwn. Dat gevoel als honderden vissen aan je voeten gaan lebberen is nogal vaag en kan het best beschreven worden als de kieteldood. Het was dan ook maar de vraag of we het een kwartier uit konden houden. Op de terugweg waren we nog uitgestapt om de palladium mall te bekijken. Echt een bizar groot winkelcentrum met veels te random dingen. Maar wel leuk om te zien. Het valt me trouwens wel op dat de Thaien echt van die malls houden en in die mall verassend veel kfc's mc donalds, dunkin donuts, starbucks en noem maar op te vinden zijn. Toen was de dag eigenlijk al wel weer voorbij, hebben we heerlijk gegeten bij een klein restaurantje in de buurt. Op de weg daarnaartoe helaas de foto van de vakantie gemist:(. Een opa die op een drukke weg tegen het verkeer in fietst op een roze kinderfiets. Ach ja, je kan niet alles hebben. Vandaag waren we naar de chatuchak market geweest. Echt verreweg de allergrootste markt die ooit heb gezien. Eindeloze gangen en wegen, als je alles wil zien ben je minstens een paar uur kwijt. Maar wel heel leuk om te zien. Daarna nog even gechilld in een park ernaast, nog even een mall bekeken en weer richting huis. Het is hier echt superchill. Zo weg van het touristische centrum laten de mensen je lekker met rust en kan je rustig je eigen gang gaan. Ik heb het echt super naar mn zin! Volgende reisverslag komt?? Don't know, maar hij komt er zeker! In de tussentijd have fun and remember: Life's Good!

Jennifer

Nice man! Jullie leven de komende maanden idd het goeie leven! Geniet er van en binnenkort maar ff eeen paar foto's op je blog/facebook knallen zodat wij natuurlijk ook mee kunnen genieten van al dat moois wat jullie zien!

Fien

Klinkt goed broertje!!

Martijn

Dude sounds awesome!
Zijn je voeten nu helemaal klaar om kapot gelopen te worden! Goed dat je toch met Floor opstart!
Dont be a stranger!
X

opa ted

leuk je ervaringen te lezen, geniet er van !!