De dag van vertrek.

Jaja, het is zover. Vandaag ga ik toch echt vertrekken! Best wel gek, iets waar je zo lang naar uitkijkt is er dan opeens. Dan besef je toch wel hoe snel de tijd is gegaan de afgelopen maanden. Ik zit hier vol met zenuwen, enthousiasme en toch ook wel een klein beetje treurig. Je gaat toch opeens alles en iedereen voor 5maanden achterlaten. Maar dat maakt het juist zo leuk om 5maanden weer terug te komen. Veel meer weet ik er niet over te zeggen, ik zie wel wat er gaat gebeuren. Ik stap straks het vliegtuig in en laat alles op me afkomen. Het zal ongetwijfeld een onvergetelijke reis worden waar ik altijd positief op terug zal kijken. Dus nu ga ik het avontuur tegemoet! Ik ben er klaar voor! Tot over 5maanden!

Reacties

Reacties

bart wijnands

Ga je missen honnepon

Lars Wichard

Fijne reis drolletje van me

pascal vermeeren

succes pik

MALOU

heel veel plezier, genieten, leren en straks weer gezond terug! Love you!

Lars

Er staat hier een reactie die niet van mij is...:O

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!